söndag 30 november 2008

nähä? bagrus igen?

idag är jag bagrus. och har således legat på soffan hela dagen. har inte gjort många knop. sjukt bagrus är jag. skulle ha gjort lussebullar idag, men det har inte funnits en tillstymmelse av ickebagrushet. har i och för sig gjort potatisklyftor och aioli, mycket starkt jobbat caroline! i know! men bara för att jag var för lat för att gå till konsum för att ta ut pengar för att sedan få till grillen för att köpa den obligatoriska pommesen. har tjänat in många steg på det draget. var förresten fortfarande full när jag vaknade idag, vilket inte var så konstigt när alkoholhalten igår var otroligt hög. tips till dig själv: köp inte enliters vin. från och med nu helt vanliga 750 ml flaskor! och köp inte alkohol ute när du har druckit lite för mycket. så. nu börjar mitt nya liv. utan enliters vin. har bakisbajsat tre gånger idag. vet att folk undrar.

Inga kommentarer: