söndag 23 november 2008

ett inlägg är det ju ialla fall




så här ser jag ut när jag vandrar genom staden fram och tillbaka från det ena stället till det andra. det är en av de saker som jag gillar bäst med att bo i malmö. man bor i en storstad, fast storleken mindre bara. vilket gör att till de flesta ställen man ska till är gångavstånd, i annat fall kan man bara hoppa upp på cykeln, inte cykelen som ni säger här nere, och man är framme ett par minuter senare. men tillbaka till hörlurarna. för en annan som har lite problem med att hitta mössor som passar mig så är hörlurarna inte bara någonting som får mig på ett bra humör pga av den goda musik som spelas, utan även ett verktyg som håller mina öron varma, nu när det helt plötsligt blev vinter här nere. så när batterierna i min mp3 dog på vägen hem från jobbet häromdagen så fick hörlurarna sitta kvar för att det var freakin cold. joråsåatt..

Inga kommentarer: